Yhdistyksen kesämatka Toilaan, Viroon 14. - 16.6.2024

18.3.2024

JHL yhdistys 141:n kesämatka, Toila Spa, Viroon 14.6 -16.6.2024

Aloita kesä tyylikkäästi. Matkusta mukanamme Toila Spa hotelliin. Tule nauttimaan ennen juhannusta kesän ja luonnon kauneudesta Toilaan.

Matkan hintaan kuuluu:

Toila Spa:   Olemme Toilassa pe n. klo 13. Lähtö takaisin kotiin päin su klo 13

Yöpyminen 2 hengen huoneissa, (1hh oma kustannus).

Pe lounas ja päivällinen, la aamiainen, lounas ja päivällinen, su aamiainen ja lounas.

Vapaa pääsy kylpyläosastolle kylpylän aukiolo aikoina.

Vapaasti käytettävissä kuntosali ja aromihuone

Yksi kerta pääsy aikuisten saunaosastolle Orhidee. Wellness-keskus Orhidee - Toila Spa Hotell

Bussi:         Tallinna – Toila – Tallinna

Laiva:           Meno-paluu

Laiva lähtee Helsingin Länsiterminaalista perjantaina 14.6. 2024 klo 7:30

Meno matkalla aamiainen

Laiva lähtee Tallinnasta sunnuntaina 16.6.2024 klo 19.30

(Sunnuntaina ehtii käydä Tallinnassa ostoksilla, koska olemme Tallinnassa n. klo 16 ja laivassa pitää olla viimeistään klo 19)

Hinnat         Jäsenhinta 150 €, avec 310 €

Sitovat ilmoittautumiset viimeistään 3.5.2024,  Valli Pruuli   carita494@hotmail.com.

Paikkoja on rajoitetusti.

Toilassa on mahdollisuus käydä omalla kustannuksella retkillä Kuremaa luostariin tai Narvan linnoitukseen tai Kivioli palavakiven kaivoksen museoon ja kaivannoksille.

Kylpylässä on mahdollisuus myös ostaa oma kustannuksella lisä hoitoja. Spa-hoidot - Toila Spa Hotell

Jäsenmaksut pitää olla kunnossa, että saa alennuksia yhdistyksen matkoille