KaMuT-verkoston tehtävänä on parantaa maahanmuuttajajäsenten tiedonsaantia työelämästä sekä työntekijän oikeuksista ja velvollisuuksista.

MIKÄ VERKOSTO?

KaMuT eli Kaikki Mukaan Toimintaan -verkoston tehtävänä on parantaa maahanmuuttajajäsenten tiedonsaantia työelämästä sekä työntekijän oikeuksista ja velvollisuuksista. Jaosto toimii myös vertaisverkostona, jossa keskustellaan ajankohtaisista ammattiyhdistys- ja maahanmuuttajien työelämäasioista.

Tavoitteena on aktivoida jäseniä osallistumaan oman työpaikan, yhdistyksen ja liiton toimintaan. Jaostossa suunnitellaan toimintaa ja tehdään yhteistyötä liiton yhdistysten kanssa.

Kamuilla on oma edustaja aluetoimiston alueryhmässä.

Verkoston tehtävänä on

• Maahanmuuttajajäsenten edunvalvonta.
  • Yhteyshenkilöverkoston rakentaminen yhdistyksiin.
  • Yhteistyön kehittäminen yhdistysten, luottamushenkilöiden, Etelä-Suomen aluetoimiston ja liiton päättäjien kanssa.
  • Maahanmuuttajaverkostojen yhteinen tapaaminen 27.-28.11.2021 Naantalissa (verkostot suunnittelevat toimintaansa vuodelle 2022)

Verkosto kokoontuu noin kerran kuukaudessa. Tule mukaan toimintaan!

Ota yhteyttä:

Pauli Karvinen, pauli.karvinen@jhl.fi, 050 466 8485⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠