JHL Etelä-Suomen Nuorten jaos

JHL Etelä-Suomen alueen nuoret toimivat nuorten äänenä Etelä-Suomen alueella. Vuosittain ryhmälle valitaan puheenjohtajat. Vuonna 2021 nuorten puheenjohtajina toimivat Samira Koistinen ja Ville Ruotsalainen.

Nuorten toiminnan suunnitteluun voi osallistua jokainen JHL Etelä-Suomen alueen nuori alle 31-vuotias jäsen. Suunnittelemme toimintaamme verkossa JHL Etelä-Suomen nuoret ryhmässä, johon lämpimästi toivotamme tervetulleeksi jokaisen nuoren jäsenen.

Pidämme myös toiminnan suunnittelutapaamisia. Tiedotamme tapahtumistamme Facebook-ryhmässä, sähköpostilla ja täällä verkkosivuilla.

Aluetoimistolta ovat tukena nuorisotoiminnan tiimi, jossa ovat aluetoiminnan asiantuntijat Hanna Katajamäki, Ossi Ollikainen ja Matti Sallila.

Jos kiinnostuit ota rohkeasti yhteyttä Samiraan (samirakoistinen@gmail.com)
Villeen (ville.ruotsalainen@outlook.com) tai nuorisotoiminnan tiimiin (etunimi.sukunimi@jhl.fi).

Etelä-Suomen nuorten Facebook-sivu

Nuorisotoiminnan tavoitteet

• Sitouttaa nuoria työntekijöitä ja opiskelijoita liiton toimintaan.
  • Tehdä nuorisotoimintaa tunnetuksi nuorille, yhdistyksille ja aktiiveille.
  • Kannustaa nuorta työntekijää lähtemään mukaan yhdistysten toimintaan: hallitukseen, luottamusmieheksi sekä työsuojelutoimintaan.
  • Tarjota motivoivaa toimintaa JHL:n Etelä-Suomen alueen nuorille työntekijöille ja opiskelijoille, joka edesauttaa työssä ja opinnoissa jaksamista.
  • Aktivoida nuoria perheellisiä liiton jäseniä mukaan toimintaan.
  • Tarjoaa koulutusta JHL:n Etelä-Suomen nuorille.
  • Tukea alueen yhdistyksiä nuorisotoiminnan järjestämisessä.