OmaJHL on liiton sähköinen asiointikanava jäsenille. Palvelussa voit päivittää yhteystietosi, ammattinimikkeesi ja työsuhdetietosi. Voit myös maksaa jäsenmaksusi tai ilmoittaa jäsenmaksuvapautuksesta. OmaJHL:n kautta pääset myös jäsen- ja aktiivisivuille.

Jotta voit kirjautua omajhl:ään, sinulla pitää olla voimassa oleva sähköpostiosoite tai matkapuhelinnumero. Osoitteen tai numeron pitää olla myös jäsenrekisterissä jäsentiedoissasi.

• Mene omaJHL:n kirjautumiseen JHL:n verkkosivun ylälaidasta kohdasta kirjaudu sisään.
  • Kun kirjaudut palveluun ensimmäistä kertaa, voit tilata sähköpostiisi linkin, jolla pääset luomaan itsellesi salasanan. Jos sinulla ei ole sähköpostia, voit tilata salasanan myös matkapuhelimeesi. Tilaus tapahtuu klikkaamalla kirjautumisikkunassa linkkiä Luo salasana / Unohtuiko salasana.
  • Kun olet saanut linkin tai salasanan, voit kirjautua omaJHL:ään.
  • OmaJHL:ssä voit
    • päivittää yhteystietosi, ammattinimikkeesi ja työsuhdetietosi. Kun nämä tiedot ovat ajan tasalla, saat juuri sinulle tarkoitetut viestit.
    • Maksaa jäsenmaksusi.
    • Ilmoittaa uudesta työsuhteesta, tilata esitäytetyn perintäsopimuksen
    • Vaihtaa yhdistystä.
    • Ilmoittaa eläkkeen alkamisesta.
    • Ilmoittaa jäsenmaksuvapaudesta – esimerkiksi jos jäät perhevapaalle.
    • Ilmoittaa kaikista muutoksista jotka vaikuttavat jäsenyyteen.
    • Tilata uuden jäsenkortin.
    • Peruuttaa jäsenkalenterin.

OmaJHL:n kautta pääset myös jäsensivuille. Siellä voit lukea jäsenkirje Pointin, yhdistyskirjeen, sopimusalakohtaisia kohdeviestejä ja tarkistaa erityiset jäsentarjoukset.

Kurssi-ilmoittautuminen

Kurssi-ilmoittautuminen tapahtuu koulutuskalenterista tai omaJHL:n kautta kirjautumalla palveluun omilla tunnuksilla. OmaJHL:sta löydät OmaKoulutus.

Työttömyyskassa

Huomaathan, että työttömyyskassan kirjautuminen on säilynyt ennallaan – eWertti.